Za dobro strategijo bo treba bolje preučiti teren
Na torkovi predstavitvi Strategije razvoja in trženja turizma destinacije Kras in Brkini 2022-2028, ki jo je pripravila Območna razvojna agencija Krasa in Brkinov v sodelovanju s podjetjem Ros. Tourist, ta udeležencev v živo in po spletu ni navdušila. Njenim snovalcem (med drugim) očitajo premalo terenskega dela in stika z ljudmi, ki ustvarjajo turizem na tem območju.

SEŽANA > Na papirju se Strategija razvoja in trženja turizma destinacije Kras in Brkini 2022-2028, ki jo je predstavil Dimitrij Piciga iz podjetja Ros. Tourist, lepo bere. Cilji so usmerjeni v kakovostni in trajnostni turizem, v postopno zadrževanje gosta na destinaciji ter sočasen razvoj treh stebrov turizma: kulturne dediščine, naravne dediščine in kulinarike. “Vsi ti stebri danes delujejo samostojno, izziv pa jih je povezati med seboj. Bolj kot bodo povezani, bolj bo turizem konkurenčen,” je bil prepričan Piciga.
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Že imate aktivacijsko SMS kodo?
Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
- Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
- Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
- Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.