Glavni izziv: kako povezati Postojnsko jamo s preostalo ponudbo
Glavni izziv postojnskega turizma ostaja, kako povezati glavno turistično atrakcijo Postojnsko jamo s preostalo turistično ponudbo. Postojna kot glavni adut premalo izkorišča svoj ugled svetovne prestolnice krasa, za večji razvojni preboj pa bo nujna tudi kadrovska in finančna okrepitev službe za turizem, so glavne ugotovitve Strategije razvoja turizma v občini Postojna 2024-2029.

POSTOJNA >Z izjemo dveh glavnih turističnih znamenitosti - Postojnske jame in Predjamskega gradu - je postojnska turistična ponudba pretežno nerazvita, razdrobljena in neprepoznavna, navaja strategija razvoja turizma v občini Postojna za obdobje od 2024 do 2029. Med slabostmi so še šibka kulinarična ponudba, manko krovne zgodbe, odsotnost trženjske strategije, nepovezanost istovrstne ponudbe s sosednjimi kraškimi občinami in premalo sodelovanja med ponudniki. Moteč dejavnik za turizem, ki med prebivalci tudi ni prepoznan kot gospodarska panoga priložnosti, je tudi osrednje vojaško vadišče Poček.
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Že imate aktivacijsko SMS kodo?
Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
- Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
- Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
- Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.