Dober spomladanski obisk napoveduje rekordno sezono
“Ko smo leta 2016 prvič podpisovali sporazum, smo imeli v mislih prav to, povečanje obiska, kar se je tudi uresničilo. V letošnjem letu ponovno beležimo rekorde,” je že osmo obnovitev povezovanja pod skupno blagovno znamko Trio kraških znamenitosti pospremil direktor Parka Škocjanske jame Stojan Ščuka. Skupaj s Parkom vojaške zgodovine Pivka in Kobilarno Lipica so v tem času sodelovanje še okrepili in nadgradili. Bolj kot gostje pa jih pred začetkom sezone skrbi pomanjkanje kadrov.
PIVKA > “Leto 2023 je po treh letih pandemije turizmu prineslo nov val optimizma. A izkušnja pandemije nas uči, da se lahko še tako ugodna situacija nepredvidljivo zasuka, k čemur nas navaja tudi trenutno dogajanje v svetu. Povezovanje partnerjev je zato prav tako pomembno kot v času epidemije in turističnega zloma. Skupaj bomo boljši, privlačnejši, odpornejši,” je glavni namen povezovanja kraškega trojčka - Parka Škocjanske jame, Kobilarne Lipica in Parka vojaške zgodovine - izpostavil direktor pivškega Parka vojaške zgodovine Janko Boštjančič.
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Že imate aktivacijsko SMS kodo?
Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
- Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
- Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
- Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.