Oskrunila spominski kraj

Pri sosedih
, posodobljeno:

Troie & Droghe (Kur** in Droge): naslov pesmi tržaških traperjev Depre in Senxa (njegovo pravo ime je Paolo Zamaro) na prvi pogled ne obljublja velike umetniške dovršenosti. Kar pa je hujše, je to, da sta se mladeniča za kraj petja opolzkega besedila, pri katerem ni manjkalo niti preklinjanja, odločila za avstro-ogrsko vojaško pokopališče v Nabrežini.





Traperja sta oskrunila avstro-ogrsko vojaško pokopališče v Nabrežini.
Traperja sta oskrunila avstro-ogrsko vojaško pokopališče v Nabrežini. facebook

NABREŽINA > V videoposnetku, ki sta ga objavila na družbenem omrežju YouTube, med petjem o oralnem seksu, samomoru, drogi in prostitutkah veselo poskakujeta med nagrobnimi kamni in plešeta pod tablo, na kateri piše, da je tam pokopanih 1934 avstro-ogrskih vojakov. Tako početje je seveda za kraj spomina povsem nespodobno. Pod videoposnetek se je podpisal snemalni studio MoVe Studios.

Posnetek je bil objavljen že 10. junija, nanj pa je včeraj opozoril zgodovinar Roberto Todero. Na facebooku je župana Občine Devin - Nabrežina Igorja Gabrovca pozval, naj ukrepa. Župan je na svojem facebook profilu zapisal, da je posnetek nesramen in nespoštljiv do kraja, v katerem se spominjamo žrtev prve svetovne vojne. O dogajanju je obvestil organe pregona in napovedal, da bodo občinski odvetniki preverili, ali je mogoče proti početju traperjev pravno postopati. Svojo podporo mu je zagotovila tudi opozicijska občanska lista Alleanza per Duino Aurisina, ki je nad novico osupla in zgrožena.

Župan Gabrovec je napovedal postopek proti dvojici.

Početje dvojice spominja na afero v Redipulji iz leta 2017, v katero je bil vpleten raper Justin Owusu. Za lokacijo svojega videospota je izbral tamkajšnjo kostnico. Zaradi oskrunitve spominskega kraja je bil obsojen na osem mesecev zaporne kazni, ki se je ob plačilu odškodnine v višini 25.000 evrov spremenila v pogojno. Italijanski kazenski zakonik namreč za oskrunitev grobov predvideva zaporno kazen od šest mesecev do treh let, pri čemer je dovolj, da oseba prekrši občutek pietete, ki ga ima skupnost do pokojnikov.