Na Lonki vonj domačih jedi in eksotični okusi

Po večletnem premoru se je priljubljena kulinarična tržnica Odprta kuhna vrnila v slovensko Istro in premierno obiskala Izolo. Na sončno soboto je Lonko preplavil vonj po slastnih domačih jedeh, eksotičnih okusih in butičnih slaščicah, ki je privabil številne obiskovalce. Poleg izvrstne hrane so organizatorji poskrbeli tudi za trajnostni vidik dogodka, vse pa je spremljalo toplo vreme in živahno vzdušje.

Domače in eksotične jedi ter  butične slaščice so v Izolo privabile 
številne obiskovalce. Foto: Vita Zadnik
Domače in eksotične jedi ter butične slaščice so v Izolo privabile številne obiskovalce. Foto: Vita Zadnik

Vita Zadnik

Po dolgem premoru je v Istri v soboto znova zaživela Odprta kuhna, tokrat prvič v Izoli. Ljubitelje dobre hrane je na Lonki pričakala raznolika ponudba jedi z vseh koncev Slovenije in sveta. Tokratna odprta kuhna, ki je v 12. sezoni svojega delovanja, se ponaša s pestro ponudbo več kot dvajsetih obedovalnic iz vse Slovenije, ki so predstavile jedi za vse okuse - od rib in morskih sadežev do veganskih specialitet in sladic.

Skrb za okolje in dobrodelnost na dogodku

Organizatorji so v sodelovanju s Centrom za kulturo, šport in prireditve Izola poskrbeli za bogato kulinarično doživetje, obarvano tudi s skrbjo za okolje, saj so vse jedi postregli izključno v biorazgradljivih materialih. Poleg hrane in pijače so obiskovalci lahko podprli tudi dobrodelno društvo Palčica pomagalčica, ki je na srečelovu zbiralo prispevke za dečka Urbana.

Med obiskovalci pa ni manjkalo tudi konstruktivnih predlogov: “Izbire je res veliko, ampak hrano bi bilo lažje uživati sede namesto stoje,” je opozoril eden izmed obiskovalcev, češ da bi organizatorji morali poskrbeti za več sedišč. “Kljub vsemu pa je hrana res dobra, pa tudi lepo vreme imamo,” je še pripomnil.

Promocija in prepoznavnost na kulinaričnih dogodkih

“Na takšnih dogodkih sodelujemo predvsem zaradi promocije, a so priprave za prodajo na stojnici veliko zahtevnejše kot pri običajnem gostinskem obratovanju,” so povedali na stojnici Kralj šmorna, ki jo vodi Dvor Jezeršek. “Vedno znova pa opažamo, da ljudje raje posegajo po tradicionalnih domačih okusih, ker imajo lepe spomine na domačo slovensko hrano,” so še dodali.

“Takšni dogodki so odlična priložnost, da mali podjetniki predstavimo svoje izdelke širši javnosti in delamo na prepoznavnosti,” je povedala Maruša s stojnice Pie shop, ki se je prvič predstavila slovenski Istri.


Najbolj brano