Za obnovo dvorca Lanthieri v tretje izbrali Stavbenik

Potem ko je Občina Vipava za prenovo osrednjega dela Lanthierijeve graščine dvakrat izbrala družbo Strabag AG in si prislužila dve reviziji, je v tretje izbrala koprski Stavbenik. Tokrat je šlo brez pritožb, pogodbo bodo podpisali v prihodnjih dneh.

Občina Vipava je za obnovo osrednjega dela graščine Lanthieri v tretje izbrala koprski Stavbenik Foto: Alenka Tratnik
Občina Vipava je za obnovo osrednjega dela graščine Lanthieri v tretje izbrala koprski Stavbenik Foto: Alenka Tratnik

VIPAVA> Včeraj se je iztekel rok, do katerega bi se na zadnjo izbiro Občine Vipava lahko pritožila družba Strabag AG, ki je pogodbo za obnovo osrednjega dela Lanthierijeve graščine z Občino Vipava imela že skoraj v žepu. A se je zgodba zasukala drugače. Po dveh uspešnih pritožbah koprskega Stavbenika na Državno revizijsko komisijo (Dkom) je občina v tretje izbrala Stavbenik. Strabag se ni pritožil.

Obnova bo dražja, a se bo končno začela

Zahtevno obnovo graščine bo tako prevzel Stavbenik, ki se je na razpis prijavil z ljubljansko družbo Givo. Njuna ponudba je bila vredna 3,9 milijona evrov, približno 800.000 več od Strabagove. “Pogodbo bomo podpisali v teh dneh. Zadovoljni smo, da se bo končno začelo delati, manj pa smo zadovoljni z vrednostjo naložbe, saj se bo vsa zadeva precej podražila. Skrbi nas tudi, ali bomo dela pravočasno zaključili in predvsem, kaj bomo naredili, če bo izvajalec zašel v težave ali šel celo v stečaj,” z zaskrbljenostjo pravi župan Ivan Princes.

V službi za odnose z javnostmi Skupine Primorje, v katero sodi tudi Stavbenik, so za PN potrdili, da so prejeli sklep Občine Vipava o izboru družb Stavbenik in Givo za obnovo Lanthierijevega dvorca in čakajo na nove informacije z občine. “V kratkem pričakujemo podpis pogodbe. Jamstvo za dobro izvedbo del bomo pravočasno zagotovili. Z deli bi začeli takoj po podpisu pogodbe,” je na naša vprašanja odgovorila Ivana Bratož, vodja odnosov z javnostmi v Primorju.

Upajo, da bodo ujeli roke

Kot dodaja tajnik občine Jože Papež, se morajo pred podpisom pogodbe dogovoriti o uskladitvi časovnega plana gradnje, izbire podizvajalcev in drugih podrobnosti. Nenazadnje je od tega odvisno, ali bo občina za naložbo dejansko prejela tri milijone evrov iz EU, ki jih je pridobila na razpisu ministrstva za kulturo. “Rok, do katerega moramo na ministrstvo posredovati popolno dokumentacijo, je bil sicer podaljšan do novembra 2012, vendar moramo pridobiti uporabno dovoljenje najkasneje do konca oktobra 2012. V tem času moramo ministrstvu za kulturo poslati tudi zadnji zahtevek za odobreni denar. Realno ocenjujemo, da nam bo to z maksimalno angažiranostjo izvajalca in tudi občine uspelo,“ napoveduje Papež.

ALENKA TRATNIK


Najbolj brano