Osnovnošolci so s pomočjo 3D tiskalnika izdelali maketo obeh Goric

Goriška
, posodobljeno:

Na solkanski osnovni šoli je skupina osmih učencev pri izbirnem predmetu eno leto ustvarjala maketo obeh Goric. Objekte so izdelali s pomočjo 3D tiskalnika, ki so jim ga odstopili solkanski podjetniki. Več kot dva kvadratna metra veliko maketo bodo podarili Mestni občini Nova Gorica.

Skupina učencev OŠ Solkan je izdelala 3D maketo obeh Goric.
Skupina učencev OŠ Solkan je izdelala 3D maketo obeh Goric.OŠ Solkan

SOLKAN > Učenci OŠ Solkan imajo veliko domišljije in ustvarjalne energije. To dokazuje skupina, ki v teh dneh dokončuje zanimiv projekt. V luči EPK so s pomočjo 3D tiskalnika izdelali več kot dva kvadratna metra veliko maketo Nove Gorice in Gorice. Skupina, sestavljena pretežno iz osmošolcev, je najprej izdelala javne ustanove, knjižnice, muzeje, šole, občine, cerkve, nakupovalne centre, železniško postajo v Novi Gorici s Trgom Evrope, na koncu pa so dodali še večje stanovanjske objekte. Skupina učencev se je grafičnemu modeliranju posvečala vsak dan. “Na začetku smo imeli en printer, ki nam ga je podaril podjetnik Žan Krpan, in smo ves čas spraševali učiteljico, zakaj je tam printer, ki ga nobeden ne rabi. Rekla nam je, da ga lahko uporabljamo. Nato smo dobili še štiri nove printerje,” je povedal osmošolec Benjamin Cernic.

Kot je povedala mentorica Mojca Milone, ki na OŠ Solkan uči fiziko in tehniko, učenci z izdelovanjem makete niso dobili zgolj tehničnega znanja o uporabi 3D tiskalnikov, ampak tudi veščine raziskovanja, timskega dela, inženirskega pristopa k reševanju problemov in uporabe digitalnih orodij. “Praktično so se igrali podjetje. Med sabo so si razdelili vloge, in sicer nekdo je bil predsednik, podpredsednik, tajnik, računovodja in podobno. Učenci so tako res pridobivali vseživljenjska znanja.”

Kot je povedala Milone, nameravajo maketo podariti Mestni občini Nova Gorica. “Maketo želimo podariti občini in jo s tem hkrati opomniti, da je naša šola v zelo slabem stanju. Radi bi opozorili župana, da je to šola, ki ima dobre potenciale kar se tiče učencev, ampak slabe pogoje za delo,” je še poudarila koordinatorka projekta.

Pri ustvarjalnem delu so dobili vseživljenjska znanja.
Pri ustvarjalnem delu so dobili vseživljenjska znanja.OŠ Solkan