Med dvema strategijama odšlo 273 mladih
Strategija za mlade do leta 2026 zastavlja tri cilje za izboljšanje razmer na področju dostopnosti do stanovanj, vključevanja in zaposlovanja mladih. Lani se je neuresničena iztekla prav tako dobra strategija. Tokratna zahteva uresničitev, saj je občina v minulih šestih letih izgubila še 15 odstotkov mladih.

IDRIJA > Helena Ločniškar (Mladinski center), Petra Likar (Zveza prijateljev mladine Idrija) in Matevž Šlabnik (društvo Idrija 2020) so novo strategijo za mlade v občini Idrija naslonili na analizo razmer, 210 anket mladih in na primerjavo s predhodnima anketama iz let 2010 in 2015. S tremi cilji ključnih sprememb na področjih bivanja, vključevanja in zaposlovanja mladih so se v celoti izognili šablonskim strateškim ciljem tovrstnih strategij in občini začrtali spremembo razvojne politike.
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Že imate aktivacijsko SMS kodo?
Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
- Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
- Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
- Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.