Dolgoročna vizija je brezogljična cementarna
Kljub opazni ohladitvi aktivnosti v gradbeništvu v zadnjih dveh mesecih minulega leta, so v Salonitu prihodke v letu 2020 uspeli dvigniti za tri odstotke, na več kot 78 milijonov evrov. Ker so prepričani, da bo beton tudi v prihodnje najbolj uporabljen gradbeni material, je njihova dolgoročna vizija postati brezogljična cementarna.

ANHOVO > “Prihodki na tujem trgu so s približno 36 milijoni evrov v letu 2020, tako kot v letu 2019, stabilni, medtem ko smo uspeli prihodke na domačem trgu s slabih 40 milijonov evrov dvigniti na dobrih 42 milijonov evrov v letu 2020. Najpomembnejši izvozni trg je še vedno sosednja Italija, v naravnem dometu sta tudi Hrvaška in Bosna in Hercegovina. Na teh dveh trgih želimo v bodoče še rasti, saj je blagovna znamka Salonit še vedno zelo dobro prepoznavna kot sinonim za cement najvišje kakovosti,” je povedal predsednik Salonitove uprave Julijan Fortunat.
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Že imate aktivacijsko SMS kodo?
Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
- Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
- Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
- Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.