
Imate radi oranžno?
Oranžna kot vodilna barva ni ravno na vrhu seznama notranjega oblikovanja. Zmeraj prisotna, a bolj kot dodatek, ki učinkovito popestri interier. Psihologija barv sicer pravi, da močna oranžna spodbuja optimizem, družabnost in celo apetit. Kitajci sicer tu bolj stavijo na rdečo, o čemer pričajo tudi prti na mizah mnogih kitajskih restavracij.
Ta hip se o resničnosti tega žal ne moremo prepričati na lastne oči. Glede na psihološke trditve seveda ni nenavadno, da se oranžna pogosto znajde v kuhinji. Zelo popularna je bila v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja. Se spomnite Marlesovih kuhinj iz tistega obdobja? Morda so kje še žive in povsem uporabne, saj je bil to čas kakovostne, trajnostne izdelave, čeprav takrat trajnost še ni bila tako pogosto uporabljena beseda. Paradoksalno pa danes, ko je imamo polna usta, temu kriteriju ne ustreza prav veliko izdelkov splošne uporabe.
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Že imate aktivacijsko SMS kodo?
Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
- Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
- Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
- Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.