“Slovenija je predvsem moja država, država,  ki jo imam rad,” pravi 
Marino Furlan, in ob tem pristavi: “Lahko bi bila boljša,  manj 
birokratska in bolj operativna. Ko so volitve, vsi mislijo na 
gospodarstvo, naslednji dan pa vsi pozabijo nanj in nikoli se nič ne 
spremeni.”
“Slovenija je predvsem moja država, država, ki jo imam rad,” pravi Marino Furlan, in ob tem pristavi: “Lahko bi bila boljša, manj birokratska in bolj operativna. Ko so volitve, vsi mislijo na gospodarstvo, naslednji dan pa vsi pozabijo nanj in nikoli se nič ne spremeni.” Foto: Jana Rajh Plohl

Marino Furlan: “Ničesar ni treba prestrukturirati. Tisto, kar teče, je treba gnati naprej.”

7. Val

V Državnem svetu je danes posvet Primorska po krizi Covid-19. Na srečanju, ki je nastalo v veliki meri po zaslugi pobude Rešimo Goriško, bo zbrane nagovoril tudi Marino Furlan, direktor in solastnik družbe Intra Lighting, ki proizvaja svetila in jih prodaja po vsem svetu, sicer pa eden glavnih glasov goriške pobude. Gospodarstvenik, ki sodi med najbolj vplivne in prepoznavne v regiji, se je iniciativi, ki je bolj namenjena majhnim in srednjim podjetjem, pridružil predvsem zaradi zavedanja, da je usoda podjetij v regiji povezana in prepletena.

Kako je podjetje Intra Lighting preživelo obdobje epidemije? In glede na to, da svoje izdelke prodajate po vsem svetu: kakšno je bilo in je vzdušje na globalnih trgih?

“No, preživeli smo. In tudi bomo. Naša prva dva meseca v letu 2020 sta bila tako dobra, da smo bili po treh mesecih še vedno izvrstni in po štirih blizu lanskim rezultatom. V mesecu maju pa so se brez vsakršnega dvoma naročila počasi začela ustavljati. In se še bodo, dokler ne bo skupnih ukrepov Evropske unije. Pri tem ne mislim na mehanizme za pomoč, ampak širše ukrepe v smislu, da se države skupaj odločijo, da začnejo ekonomije normalno delovati. Zdaj vsaka država to rešuje po svoje, kar je seveda slabo.”

Marino Furlan (foto: Leo Caharija)

Svetlobna pravljica in trdna tla

Poslovna zgodba Marina Furlana, po izobrazbi strojnega inženirja, je od prvega dne tudi zgodba njegove soproge, modne oblikovalke Marjete Furlan. Kar je danes podjetje s 350 zaposlenimi, ki izvaža pametne in inovativne izdelke ter rešitve za osvetljevanje prostorov v 68 držav sveta, se je začelo kot podjetniška avantura mladega študentskega para. To, da so prve svetilke Intra Lightinga nastale v družinski dnevni sobi v Mirnu, se bere skoraj kot legenda o garažnih začetkih digitalnih velikanov 21. stoletja, kakršni so Apple ali Facebook. Furlanova in njuna ekipa so prejeli že na desetine mednarodnih standardov, priznanj in nagrad. Pohvalijo se lahko s tem, da njihove luči svetijo zaposlenim v pisarnah Facebooka, Microsofta, Ferrarija ter v trgovinah Armanija, Calvina Kleina, Adidasa in mnogih mnogih drugih. Stavijo na jasno sporočilo, pošten odnos z naročniki, evropsko proizvodnjo, zelene rešitve in inovativnost, za katero pravijo, da mora biti ključna sestavina vsakega njihovega izdelka. Marino Furlan je vsekakor ohranil veliko ustvarjalnosti, igrivosti in smisla za humor, ki jih človek vsekakor potrebuje, da se loti izdelovanja izvirnih svetilk v domači dnevni sobi. Ne glede na to, da je Intra globalna družba, ki nikoli ne neha iskati priložnosti na novih in novih trgih, pa ostaja tudi družinsko podjetje in gospodarska družba z geografskim poreklom.

Si želite prebrati celoten članek?

Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR

Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.

Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.

Powered by 4EGI

Že imate aktivacijsko SMS kodo?

Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.

ALI

Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.

Postanite naročnik
  1. Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  2. Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
  3. Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.