
Miha Škerlavaj: “Pomagam razumeti človeka v poslu”
Kaj dela dobra podjetja najboljša? Kako se ljudje obnašamo v povezavi z organizacijami? Kakšna je skrivnost uspešnega inoviranja? Vse to in še mnogo več so vprašanja, ki si jih pri svojem delu zastavlja dr. Miha Škerlavaj. Univerzitetni profesor in prodekan Ekonomske fakultete v Ljubljani, ki je svoje delo pred kratkim okronal z najvišjim priznanjem na raziskovalnem področju, pravi, da vse dela z namenom, da pomaga razumeti človeka v poslu.
Razčistiva na začetku: ste profesor na ljubljanski Ekonomski fakulteti v Ljubljani, pridruženi profesor na Norveški poslovni šoli BI, predavate po Evropi in Aziji. Zanimajo vas področja kreativnosti, inovativnosti, sprememb, ravnanja z ljudmi pri delu in razvoja vodilnih kadrov. Teme, ki bi jih laiki najraje zložili v predal ekonomije. Vendar niste ekonomist. Ste profesor in raziskovalec organizacijskega vedenja, ki pri delu poleg ekonomije črpa tudi iz psihologije in sociologije.
“Vem, to je šok ali pa vsaj malo nejasno za vse, ki gledajo na Ekonomsko fakulteto od zunaj. Ekonomske fakultete so v našem prostoru vsebinsko pravzaprav poslovne šole z močno ekonomsko tradicijo. Po svetu, denimo, v angloameriškem sistemu pa sta ekonomija in poslovne šole manj tesno povezani. Zato nas v Sloveniji včasih nekoliko poenostavljeno razumete, včasih pa tudi, če se lahko pošalim, ozmerjate z ekonomisti. Moje področje delovanja je organizacijsko vedenje, torej ljudje v organizacijah. Imam srečo, da pri delu črpam tako iz ekonomije kot iz psihologije in sociologije. Vse z namenom, da pomagam razumeti človeka v poslu.”
“Heraklej je junak iz grške mitologije, ki je bil postavljen pred nemogoč izziv. Hidra je bila ena izmed njegovih preizkušenj in vedno, ko ji je odsekal glavo, sta zrasli dve novi. Ko sem pisal to poglavje, me je to spomnilo na način, kako se mi in svet lotevamo covida-19.”
(foto: Srdjan Živulovič/BOBO)
Si želite prebrati celoten članek?
Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR
Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.
Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.
Powered by 4EGI
Že imate aktivacijsko SMS kodo?
Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.
Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.
- Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
- Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
- Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.