SODELOVANJE UP FM IN MARJETICE KOPER: Že drugi uspešno izpeljan projekt po metodi dizajnerskega razmišljanja

Marjetica Koper in UP FM sta sodelovali pri izpeljali že drugega projekta. Študenti so pri predmetu Dizajnerski pristop k inoviranju na magistrskem študiju Management razvijali in iskali različne možnosti izboljšanja uporabniške izkušnje avtodomarjev ter nove možnosti uporabe postajališča za avtodome, kI ga upravlja Marjetica Koper.

Kakor v prvem primeru, ko so študenti obravnavali možnosti razvoja Mestne tržnice, so tudi tokrat podali nekaj konkretnih izboljšav in svežih idej, kot npr. "drive in kino", "marina za avtodome", "tekmovanje za naj avtodom" in vrsto drugih.

Davor Briševac, direktor Marjetice Koper, je s sodelovanjem zadovoljen. "Veseli me, da počasi postavljamo temelje za nadaljnje sodelovanje in tako olajšamo prehod znanj in idej iz "šolskih klopi" v sfero gospodarstva. Ideje, ki so nam bile danes predstavljene, segajo izven običajnega okvirja razmišljanja in zato smo študentom hvaležni. Gre za drugi dogodek, kjer sodelujemo, in upam si napovedati dolgoročno partnerstvo. Tesnejše sodelovanje med univerzami in podjetji lahko diplomantom pomaga pridobiti prave spretnosti in inovativno, ustvarjalno in podjetniško miselnost, ki se zahtevajo na trgu dela, ter tudi tiste, ki so potrebne za njihov osebni razvoj," je poudaril.

Prof. Dr. Mitja Ruzzier, vodja katedre podjetništva na UP FM, navaja: "Sodelovanje Fakultete za Management z Marjetico Koper na projektu prenove parkirišča za avtodome je potrdilo pomen sodelovanja akademske sfere in gospodarstva. Po predstavitvah idej študentov pa smo z gosti izvedli tudi zanimivo diskusijo o možnostih nadaljnjega sodelovanja med institucijama, za katera nam ni zmanjkalo idej. Pohvalil bi tudi odzivnost direktorja in ostalih predstavnikov organizacije Marjetica, ki se je kljub naravi javne organizacije odzivala tekom projekta z agilnostjo startup podjetja in bi lahko bila mnogim v zgled!"

Projektno sodelovanje so obogatile tudi izkušnje zunanjega strokovnjaka za design inoviranje pri re:do (del Telekom Austria Group) Primoža Mahneta, ki je študentom delil svoje izkušnje v okviru gostujočega predavanja in kot gost diskusije na predstavitvah rezultatov. Mahne o sodelovanju pravi sledeče: "Pozdravljam sodelovanje Fakultete za Management z gospodarstvom, saj študentje skozi konkretno izkušnjo pridobijo znanje in, še pomembneje, intimno razumevanje, da mora vsak izdelek ali storitev v prvi vrsti zadovoljiti resnične potrebe ljudi - zato je pomembno prisluhniti uporabnikom in jih vključiti v razvoj. Nad predlaganimi rešitvami študentov sem bil prijetno presenečen, saj so razmišljali izven okvirjev očitnega, naslovili strateške cilje Marjetice Koper in upoštevali potrebe potencialnih uporabnikov. Še en dokaz potenciala dizajna, ki velikokrat lahko ostane neizkoriščen, tako v javnem kot v zasebnem sektorju."

In kaj o sodelovanju pravijo študenti?

"Sodelovanje z Marjetico Koper je za nas predstavljalo tako izziv kot priložnost, saj nam ravno povezovanje z gospodarstvom omogoča soočenje s poslovnimi izzivi resničnega sveta in nam daje možnost teoretična znanja prenesti v prakso," je povedala Tajda Gradišnik.

"Tudi v prihodnje si želim, da fakulteta ohrani takšen princip dela, da bodo učne vsebine izbrane in podane na način, ki bo tako študentom kot lokalnemu okolju doprinašal dodano vrednost. Pohvalila bi tudi angažiranost vodstva podjetja Marjetica Koper d.o.o., ki je aktivno pristopilo k projektu in je bilo študentom na voljo za vse potrebne informacije in usmeritve, ter končno konstruktivno evalvacijo predstavljenih projektnih rešitev," je dejala Vanessa Marcola.

"Sodelovanje z Marjetico Koper pri projektu za PZA Koper je omogočilo izmenjavo idej in rešitev, kar omogoča ustvarjanje boljših rešitev za popotnike, hkrati pa spodbuja trajnostni razvoj ter krepi lokalno skupnost z izboljšanjem turistične infrastrukture in storitev," je strnila svoje vtise Katalina Simonič.


Najbolj brano