Zakaj smo tako radi pijani

Kultura
, posodobljeno:

Koprska knjigarna Dom knjige je bila v četrtek zvečer skorajda premajhna za vse, ki so želeli prisluhniti pogovoru Draga Misleja - Mefa s pronicljivim radijskim voditeljem na Valu 202 in kolumnistom Dela Miho Šaleharjem, avtorjem knjige Notranji pir ali kako se prepiti do konca. Zakaj smo tako radi pijani? Zakaj vse pomembne trenutke v življenju zalijemo z alkoholom? In kaj se zgodi, ko pivec reče: “Dovolj je?”

Uvod v pogovor z Miho Šaleharjem (levo) je Drago Mislej - Mef začinil s svojo “sarkastično odo popivanju” 
z naslovom Je kar je, bo kar bo. Kaj si o njej misli Šalehar, Mefa ni zanimalo.
Uvod v pogovor z Miho Šaleharjem (levo) je Drago Mislej - Mef začinil s svojo “sarkastično odo popivanju” z naslovom Je kar je, bo kar bo. Kaj si o njej misli Šalehar, Mefa ni zanimalo.

KOPER > Miha Šalehar (1974), ki je bralce navdušil že s prvima knjigama - zbirko kolumn Duh česa in patetičnim priročnikom za razumevanje priletnega alfa samca Pustolovec zmote, v svoji najnovejši knjigi Notranji pir ali kako se prepiti do konca z značilnim humorjem in veliko mero introspekcije premišljuje o globoko ukoreninjenem delu slovenske folklore - rekreativnem pijančevanju, ki mu je “zapovedan vsak pravi slovenski dedec”.

Si želite prebrati celoten članek?

Hiter nakup z mobilnim telefonom - Dnevni dostop 1,99 EUR

Za nakup dnevnega dostopa do vseh spletnih vsebin pošljite SMS s ključno besedo PN1 na številko 4246.

Plačilo z mobilnim telefonom je omogočeno pri operaterjih Telekom, A1, Telemach, T2 in Bob. Po izvedenem plačilu boste prejeli aktivacijsko kodo, ki jo vpišete v polje spodaj ali na prijavni strani. Nakup je enkraten in ga ne bomo samodejno obnavljali.

Powered by 4EGI

Že imate aktivacijsko SMS kodo?

Vpišite SMS kodo, ki ste jo prejeli po izvedenem plačilu. Po uspešnem vpisu, osvežite stran in uživajte v branju.

ALI

Sklenite naročnino na digitalne vsebine Primorskih novic.
Naročnino lahko kadarkoli prekinete.

Postanite naročnik
  1. Vsakodnevni dostop do zanimivih zgodb iz lokalnega in nacionalnega okolja.
  2. Podpora visokokakovostnemu novinarstvu.
  3. Dostopajte do vseh vsebin, kjerkoli in kadarkoli.