Za ščepec premalo strasti

Kultura
, posodobljeno:

Baletna predstava Pepelka na glasbo Sergeja Prokofjeva in Alekseja Glazunova v koreografiji Siniše Bukinaca in Dane Petretič v izvedbi baletnega ansambla, ki deluje pod okriljem Arta, društva za promocijo plesa v Portorožu, ponuja gledalcu, ki je za zdaj predvsem šolar, veliko estetskega doživljaja in užitka v plesni izpovedi te prastare, svetovno znane pravljice.

Prizor iz plesne predstave Pepelka
Prizor iz plesne predstave PepelkaTomaž Primožič/Fpa

KOPER > Tudi sami smo si jo včeraj dopoldne ogledali v koprskem gledališču v okviru šolskega programa za devetletnike. Ansambel Arta očara s svojo prizadevnostjo in estetsko izpiljenostjo. In četudi bi mu lahko očitali nekaj pomanjkljivosti, mu nikakor ne gre odreči profesionalnosti in izjemne prizadevnosti, da s tako majhnim ansamblom in finančnimi sredstvi uspe ustvariti predstavo, ki ji lahko priznamo, da je lepa.

Ob glavnih vlogah Pepelke, ki jo pleše Dana Petretič, in princa, ki ga je plesno upodobil Siniša Bukinac, sta posebej opazni Pepelkini sestri Liza Šimenc in Maja Kapitler, ki sta končali srednjo baletno šolo v Ljubljani. Nagajivi, igrivi in duhoviti dajeta predstavi polnokrvnost in živost. Glavna lika Pepelke in princa plesalca upodabljata v tehnično zelo zahtevnem klasičnem baletu, pri čemer jima ob tehnični zahtevnosti nekoliko zmanjka energije za izražanje čustva, kar gledalec utegne začuti kot primanjkljaj.

Sicer pa je predstava, v kateri plešejo še Katarina Čegovnik, Damjan Mohorko in Mitja Jurinčič, plesno uravnotežena in izrazno razumljiva, in tako dobro funkcionira kot estetsko zaokrožena plesna pripoved, četudi ji primanjkuje ščepec strasti.

MAJDA SUŠA