Slovenija nima niti videza suverenosti
Ne gre se slepiti, da je Slovenija še vedno suverena država. Tudi pred vstopom v Evropsko unijo, ko se je formalno odpovedala delu svoje suverenosti, ni bila. Že zaradi svojega geografskega položaja in vpetosti v mednarodno okolje ni mogla delovati povsem svojeglavo in neodvisno, morala je iskati kompromise in ravnotežja z močnejšimi partnerji, multinacionalkami, zavezniki ... Pač politični daj-dam, v katerem je skušala v največji meri zadovoljiti svoje interese, podobno kot počnejo druge primerljive države. A takšnega ponižanja, kot ga je doživela z zamenjavo svojega komisarskega kandidata, ne pomnimo.
Nepoznavanje, šlamastika, aroganca so najpogostejši termini, ki označujejo delovanje Golobove ekipe v tem projektu. Začelo se je že z nenačrtovano promocijo komisarskega kandidata v volilni kampanji za evropske volitve, nadaljevalo s podcenjevanjem koalicijskih partnerjev in vrh doseglo z ignoriranjem apelov, ki jih je po raznih kanalih spuščala Ursula von der Leyen. Nepojmljivo je, da Golobova ekipa, vključno z dvema njegovima evropskima poslancema, ni razumela njenih sporočil.
Nepojmljivo je, da Golobova ekipa, vključno z dvema njegovima evropskima poslancema, ni razumela sporočil Ursule von der Leyen.
Premier si je še dodatno sramoto nakopal predvsem s tem, ker je samo nekaj dni pred bruseljskim razsvetljenjem vehementno trdil, da je Vesel res naš edini kandidat. S tem je sicer omajal svojo kredibilnost, tudi najzvestejšim podpornikom je postalo jasno, da naš predstavnik med predsedniki vlad v Bruslju ne seže više od 25. mesta, kritiki njegovega dela so dobili nov sod smodnika za obstreljevanje, a škoda in sramota sta v večji meri doletela državo Slovenijo.
Resne države se pri razrezu komisarskih mest borijo za veličino mošnje, ki jo določeni resor prinaša in za vpliv na področjih, za katere ima dotična država nacionalni interes. Pri Sloveniji je bilo vse obrnjeno na glavo: namesto da bi Gibanje Svoboda identificiralo resorje, ki bi bili zanimivi za Slovenijo in na podlagi tega izbralo najbolj kompetentno osebo za to področje (razumljivo da iz sfere vladajoče stranke), je najprej določilo osebo, šele nato se je govorilo o resorjih. Podobno je bilo tudi pred desetimi leti ob blamaži Alenke Bratušek!
In če tej veseloigri dodamo še podreditev slovenskega sodstva v primeru sojenja ruskim vohunom, ko so v imenu interesov tujih držav slovenski sodniki obsodili vohuna na prav toliko mesecev, da sta lahko odletela v domovino, pa obiske tretjega ruskega agenta pri omenjenih ruskih vohunih v zaporu in še kopico drugih primerov podrejanja tujim interesom, je povsem na mestu vprašanje, ali je Slovenija sploh še suverena država? Ne, Slovenija se niti ne trudi več dajati videza države z omejeno suverenostjo - Slovenija je nesuverena država.